Sunday, August 15, 2010

meniaga....

meniaga.......
orang meniaga gua nak meniaga gak.....

hmmmm...pikir punye pikir
daging masak hitm mak mertua jadik pilihan...
jauh diterbangkan dri perak....
daging ni memg terbaek....
memg pass SIRIM....
leh thn lame punye..quality superb...

gua, nada & nazir jadik rkn kongsi....
cewaaahhhhh....mcm meniaga juta2 punye..
lantak la...bru nak mencube kan..

promosi telh dibuat...
heboh dri mulut ke mulut
daging hitm gua...

miss nada:
"daging kite dah siap.jap lg gua kua cri plastik & getah..lu tgl bsuh senduk jek nk gune cedok dging.besok kite start meniaga"
(SMS dr miss nada tanpa diedit)


semngt miss nada msg gua....

arini...
gua:
"nada gua rase x pulg modal la meniaga...kire blik mcm untong 50 kupang jek...tolak harga plastik lagik"


sume diam...hampa!!!!


p/s:nada & nazir...ape kate kite meniaga plastik & getah yg nada dah beli tuh...leh untong x ase...ngeeee(^__^)

No comments:

Post a Comment