Wednesday, July 21, 2010

kecoh!!!!!

12.00 a.m..
esok gua xde kuliah...
gua dah berangan nak tido smpi kul 12.31 pm....
yesssssss....jgn sape brani kaco gua...
gua monolog sdrik sblm tido...


7.50 a.m
yus halo2 gua....
ikuti perbualan gua ngan yus..


"lilin, lu tau x grup 1 jek ade kelas..grup 2 xde"

"tau..btw thanx yus", gua jwb malas...masih mamai2 lagik....

arggghhhhhh....gua sbung tarik selimt....tepuk2 bantal sbung tido..mane tau leh mimpi kawen ngan putera raja ke???mimpi dpt g bulan ke???mimpi jadik org kayo ke???hmmm... ikut suke gua la nak mimpi ape kan...


8.30 a.m
nazir msuk bilk gua..
bawak brite yg x sedp gua dgr

"lilin bgun...ade kelas ni...grup 2 lak kene g kelas"

"eh ye ke...gua dgr grup 1 ni...mane satu nih", gua mule konpius..

mud gua nak tido mule menurun....bru ingt nak melakar peta zimbabwe kat miss bantal...gua amek keputsn halo2 en azhar....maybe ni hanye lah imiginasi gua....x pun member2 gua nak wakena beb ngan gua...

"salam, halo en azhar, saya maslina bskpp 4th year", skema gua menyusun ayat..suara masih serak2 bash x yah cite...

"ye maslina...ade ape???", en azhar menjawab...

"saya nak tanye, kelas ari ni mcm mane??grup mane yg kene g ek??ade kekeliruan sikit la", pergghhh agak menangis ayat gua....

"owh, dua2 grup xyah g....kelas cancel", selamba encik azhar jawab....

"thanxxxx", gua matikan perbualan....


mcm simbet!!!sape yg kecoh2 pepagi hari ni......


p/s:buat pengetahuan sume...gua grup 2 subjek EIA nih...btw thanx utk sume sbb bgi info..mean gua x dilupakn...kecoh2 untk kebaikan..bagus bukan???

No comments:

Post a Comment