Saturday, July 17, 2010

perut bunting!!!!!!!


skang ni gua dlm mood nak tulis pasal perut bunting..perut sape????perut gua la.....

sumpah gua x tipu...ukur lilit perut gua dah besor...dah mcm pompuan mengandung 2 bulan..ish lu orang jgn pikir mcm2...gua virgin lagik...gua x wat mende bukan2 ni....

gua ingt pesan arwah mak gua.............."PLS PLS PLS....KAMU JGN NAKAL"

ayuh sekalian tgk sbb perut gua jadik mcm ni...

1.makn x ingt..
tgk sdrik gambo2 di bwh..mls gua nak citer pjg2....


mkn besor kat fleming, sunway.....tgk rakus x????



tgk ape jadik pasni.....

>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
sumpah dah x larat



byk g bhn2 bukti yg gua nak tjuk...tpi mls nak upload lak........

2.exercise....
jauh skali...wlupun gua bru berumur 24 thun, tpi gua memg makhluk yg pemls nak kuar peluh nih...bukan gua x de effort....tpi separuh jaln...

a)gua penah join silat...teeeettttt...separuh jalan
b)gua beli swim suit...tpi wat simpnn kat dlm loker...alsn xde mase...keh keh
c)gua slalu brangan nak g jog...tpi last2 gua jog @ kuak lentg ats katil....

hasilnye byk ar tilam air kat bdn gua.....so sapekah yg ptut diperslhkan????gua pikir la sdrik.....gua siap bgi amanat kat member2 gua....

"dis msg to all my fwen...if I ask u guy, my butt looks fat????PLLLLSSSS LIE......"

hahahaha.....ala tipu sunat..ape slhnye kan....


p/s:jgn jadik mcm gua....

No comments:

Post a Comment