Sunday, July 18, 2010

MR X....heart u....

jam 6.00 pagi....(tiap2 hari)
hp c902 gua mesti berbunyi....
tanda sms masuk.....senyuman xyah ckp ar...
smpi cramp rahang gua pepagi hari.....

tot tet...tot tet...gua bls beberape msg MR. X....
Beliau kol gua....borak2 kosong sblm beliau siap2 g keje....
pastu gua bgun solt, tarik selimut sbung tido balik.....

lu org nak tau the moral of the story x?????
gua dh x yah suh nazir kejut gua semayang subuh g...
MR X dah amek alih tugs nazir.......

bagus bukan?????ahaxxxx


p/s:heart u MR. X....muaxxxx

2 comments:

  1. hee..pe la sgt tugas aku tu...
    tp tugas mr x lg best kn?
    hee..

    semoga berbahagia..
    doa ku mengiringi langkah mu..cehh..

    ReplyDelete
  2. ala syg...u sgt berjasa tau...I cume xnak sush kan u lgik....^__^

    ReplyDelete