Friday, July 16, 2010

welcome backkkkk....

lame x merepek kat blog ni...i'm backkkkk...anyone miss me..fantastic fuyoooooo tuk gua...ckp omputih tuh..kembang hidung sdrikk...ni jek gua nak story asenye....

satu...
gua rindu sesangat kat cinnamon..ase nak bela doremon jek ganti die ni....ade sesape tau leh dpt doremon kat ne??sile la ringan2 kan jari halo2 gua...


dua....
berat bdn gua dah nek...ayat bese gua gune...sape nak join gua wat fat donation???

ni gambo hiasan jek..tpi x mustahil gua leh jadik mcm ni..kan kan..


tiga.....
report LI x siap g..almaklum la keje last second....sape ase nak tolong wat gua memg amat bermurh ati nak kasi...huhuhuhu

empat.....
gua sedey argentina klh....tpi gua tau MESSI superb player!!!!
heart u messi.....cumel gak mamat nih...

ase nak msk PAUL SI SOTONG tuh..wat sambl..xpun wat sotong goreng tepung...hahaha...asal die x predict argentina meng...skit ati gua.....

sedp x????gua ase supporter german mesti nak ngap si PAUL ni....

lastly....
gua rindu giler kat seseorang..sape????MR X....can't stop smiling...wala wey...jiwang seyh....ikut suker ati gua la...


p/s:gambo ni ihsan dri mr wiki....

No comments:

Post a Comment