Thursday, March 4, 2010

senggugut ke semgugut???

gua ase Tuhan tu maha adil...
setiap ape yg kite buat mesti ade blsnnye...kan2..
dl gua slalu kenekan krew2 nih..penah gua kenekn mrs wrestler pasai wasabi..merah padam muke minah ni pekene wasabi...smpi skg beliau berdendam ngan gua...hahahhaha

tapi bru ari ni gua tau mcm mane ase kene tipu...hampeh..macm mane gua plak leh kene ni..kate legend...penipu terhebat..kene batg hidung sdri bru tau...ish ish..gua pun x paham...meh tgk situasi ni:

tempat:banglo mewah (AG10 la..mane lgik)
mase:gua agak2 dlm 12.32 p.m..lupe plak nak tgk jam....mase lunch hour umah kami...

lilin:dila pesal x mkn??
che pah:die skit perut...
lilin:senggugut ke??
miss lala:wei lilin, bukan senggugut la...semgugut???(muke seyes)
nada:aah la semgugut...
lilin:ye ke bukan senggugut...x penah dgr pun semgugut...
(gua dah mule nak pecaye..mcm sgt meyakinkan jek muke beliau2 sekalian)
che pah:eh bukan la..senggugut la....lu org jgn men2 ar ngan bahasa...
(selamba che pah sound mereka)


gua dah mule konpius...nada & lala dah mule gelak2....hampeh..gua tertipu...nasib ade che pah...wat pengetahuan sume beliau ni kaya ngan bahasa..ade cita2 nak terbitkan kamus tuk dewan bahasa....dlu gua gelakkn cite2 beliau ni..tpi sbb beliau dah selmtkan gua dri lala & nada, so skg gua support lu nye cite2 che pah...

p/s:kekadang menipu boleh membawa kebahagian.....pecaye atau x???nilai la sdrik...(*___*)

3 comments:

  1. aku : mendengar sambil menghayati makanan..lantak korang la..

    ReplyDelete
  2. lead banyak sangat aku rasa. sama je kau dgn kak mai. hikhikhik :)

    ReplyDelete
  3. lead 2 zaman korg pun ade gak tau...hampeh....

    ReplyDelete