Saturday, March 13, 2010

brain infection....ape2 la...

MR Ergo.....
ade anak name MR TEST...
arrrgggghhhhhh.....
seram gua dgr name beliau..
gua slalu kene brain infection...
sume gara2 "MR. TEST BIN ERGO"...........

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
simptom2 brain infection!!!!!!!

lilin:nazir lu potostat note betoi ke ni???macm ade yg missing jek???
nazir:betoi ar....ko ade tgk "SOFTWARE" len ke????

muke nazir dah seyes + yakin...gua pandang nada....nada dah senyum2...sah!!!!!betoi x kate gua????she got brain infection already.....

p/s:situasi ni berlaku sebelum test ergo....bukan software ye nazir...softcopy....apepun tq coz jadik PA kami tlong xerox note..muaaaxxx

2 comments:

  1. gua nak betulkan lu sikit.
    note hardware yang lu gundah gelana takut salah tu, gua yang tolong fotostatkan.

    sekali dalam satu sem ni gua buat amal sama u orang. tetiba lu bagi credit dekat nazir apa cerita???

    ReplyDelete
  2. hehehehhe....sorry2....terima kasih nada....gua tau lu memg baik..lu ngan rumate lu sesame bek...tq2

    ReplyDelete