Friday, March 12, 2010

gua heart them

paman kecik roger gua petg tadik...
suh sggh mkn kat umah beliau...
gua x pikir pjg terus terima pelawaan beliau...
makan free sape x nak kan....
memek ngan mawar gua ajak skali


*************************************************************
smpi kat umah paman dah sibuk
bibik gua tgk masih cun ngan bju keje
alahai cian bibik kene mask sush2 utk gua
gua terus wat muke tebal lepak dapur
purak2 rajin (tapi gua memg rajin ape)

bibik jadik ketua chef...
tpi xyah tolong pun xpe
pembantu chef rmi sgt
paman plak x abeh2 bgi gua mkn
lepas satu satu beliau hulur

ohhhh pamanku....
anak buah mu ini dah "XL" skg
x perasankah beliau
tapi gua rembat gak sume

sedar x sedr sume dah terhidang.......
sup ikan merah...
sambal belacan....
ikan bakar....
kerang rebus...
air asam......
yum yum...gua mkn sampi keras perut.....
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
tapi............
tgk paman ngan bibik wat gua ingt kat mereka....
sape lgi kalo x mak abah gua....


p/s:luv u all..muaxxxxxx

No comments:

Post a Comment