Friday, August 12, 2011

JoM BAliK RaYA CARa Miss LILin...


halo pal..

lu orang pernah menangis di pagi raya???
lu orang pernah ase nak bakor puduraya???
lu orang pernah mengalami situasi di bawah??


orang ramai bersesak-sesak beli tiket raya

ni sume bahana x dpt TIKET RAYA...
kamon guy...chill..
meh gua tjukkan cara2 yg x mudh & murah tuk blik kg


~SATU~


ni tuk brader2, sister2, mak cik pokcik & sesape la yg ase nye kg jauh x ingt...kat mencester ke..kat caracas ke..even yg duk sabah sawak nun..xkn nk berenang plak kn...ofkos la kne nek flight..tpi sbb x mampu gua saran kn lu org ikut cara ni..


tgk tu..ilek jek aladdin ulang alik..dia boleh..lu ape lagi..mahal???
ohh tidak..mesti mampu punye..

g jaln TAR..mesti ade punye la..


~DUA~


Nek lembu..rare x??


tgk ni..bergaya habis..yeeehhaaa..cowboy style!!!
jgn lupe pkai helmet..SAFETY FIRST yer..


tpi gua nasihtkn nek lembu ni tuk sesape yg kg dekt2 aje..kalo sebatu tuh bek lupakn..kang kematu lak punggong..xpun dh seminggu raya bru smpi umah..ha jgn slhkan gua plak..gua dh ingtkan yer...

oppsss..nape lembu??bukn kuda..bukan keldai..bukan unta..hehe..kite kan malaysia..sush la nk cri spesis2 len tuh..lembu bru la true melayu kn..lgpun pas smpi jek umah lu org leh sembelih lembu ni...wat mask rendang ke..sambal ke..ape2 jek la yg sesuai...di mkn bersama ketupat & lemang..pergghhh..leleh air liur bai...leh jemput 1 kg lgi..


amacam???bergune x entry gua kali ini...so selmt mencuba..lalala










1 comment:

  1. Adehhhh....kal lin ni..sabor je lahh...

    kalau boleh naik kete lembu dah lama dh naik..hahaha

    ReplyDelete