Sunday, July 31, 2011

dulu-duu....skang.-skang...



Dulu-dulu...
pepagi hari nazira ketuk pintu
kejut g kelas

Skang-skang...
pepagi hari alarm hp kejut aku....
takot time g kje terbabas....



******

Dulu-dulu....
nada kepochi gua tuju
jadi tempt kaunter mengadu

skang-skang....
kalo hilg arah
tujutry la solve sdrik dulu



******


dulu-dulu....
kalo ketiak dh semak samun
ade chemoh & ecah tlg harvestkan...

skang-skang....
kalo xnak lalang berkerumun
sdrik kutip hasil tanaman..


******


dulu-du
lu....nek scott ke hulu hilir
tenkiu la syalala syahiza

skang-skang....
kalo nk mundar mandir
amek kunci drive sdrik la


******


dulu-dulu....
memek ni memg power
jdi sifu aku berbelanja

skang-skang....
skg ni jimat2 ajer
takut slh beli gigit jari pula



*****

dulu-dulu....
g klang wat fyp
tumpang cieda & the family


skang-skang....
abeh dah aku nyer fyp
aku pun ceria & happy


*****



dri knan: chemoh, ecah, cieda, gua, syalala, nada & nazir...



p/s:dedicated to all my fwen..miss u gals so much...muaxxx





No comments:

Post a Comment