Friday, July 29, 2011

3 sebab MALAS Mandi...

MANDI....Menurut kamus hdup gua.. MANDI leh la didefinisikn sbgi membersihkn tgn, kaki, rmbut, kuku & seng cite sume part kat bdn kite ni la..& tip yg pling pting ade sabun cap LUX & syampoo jenama SUNSILK utk menbh sedikt umppphhh kat bau bdn gua...kalo lu org nk pkai jenama len pun leh....ikut suke la..gua x mrh pun..lu org punye duit...




tpi gua ade heran skit... ade gak segelintir spesis x suke mandi..ha ni la antara sobab2nye..


1. Sejuk..hmmm???

2. X mor jadi sedara syaitan...x mor m'bazir katenye..jimat air..

3. ade gak jwb "kambing pun x mandi..mahal pe???"..

4. And pling xleh trime ade gak jwb "Badan gua dh wangi"...(mcm gua jek ni)....


opssss...ade yg sengeh2 tuh..sah lu org pun tergolong sme ni..haha..

No comments:

Post a Comment