Thursday, December 23, 2010

jahat ke x...jahat ke x?

namaku lilin, ak dilahirkan pada 2 April 1986, ak seorng pelajar thun akhir di sebuah ipta terkemuka di Malaysia,

teeeeetttttttttttttttttttt.......
ape ni...
dah mcm nak tulis bibliografi jek...
pastu nak up2 diri sndri lagik
xde kaitan lgsung ngan entry ni...
hampeh sgguh....
cecite cecite bebenor miss lilin ooiiii...

+++++++++++++++
okey skg ni gua ngah finl year
wat fyp pasal road safety
gua wat kat sepital serdang & klang
responden gua mangsa2 kemalngn jalan raya yg t'selamat...
kene phm yer...yg terselmat...
kalo mcm gambo kat bwh ni..
konpom gua excluded


gambo ini ehsan dri en Wiki..


++++++
so nk dijadikn cite nih
setiap ari gua harp rmai la org dtg sepital serdang n klang
bukn niat nak g ngorat misi2 tuh
tpi mangsa2 kemlgn jln raya
yg wat medical check up

so dlm erti kata lainnye
gua ni dh mcm mendoakn rmai org xcident la
lu ase mcm mane?
gua ni jahat x?jahat x??


2 comments:

  1. erm..sedikit jahat..tapi ok la tu..ko doakan untuk orang exiden tapi selamat kan?kan2?

    ReplyDelete
  2. haha..ye x ye..xla jaht sgt kan...sikit2 jek ni

    ReplyDelete