Thursday, April 1, 2010

heart you my fwen...

serdang hampir banjir semlm...gua amatlah tacing lepas bace blog miss nada...so ini entry adalah sumbngn miss nada...heart u..

**************************************************************************

selamat menjadi jadi bethfwens!

1 april 2010.
someone turns 23 today.
kakak senior ni sempoi habis.
i'll miss you miss mamai.
nanti dah dapat kerja jangan lupa kita.
seminggu sekali belanja makan je pun takpe. :)
lefiyu!


happy burfday.
thanx for every every thing!









2 april 2010.
lagi 5 jam sebenarnye nak 2 april.
tapi entry besday kamu sharing dengan kak mai tak de hal kan miss lilin?

24 tahun wei. 24!
banyak dah tu...hehe

ini rakan seperjuangan sepergaduhan sesemuanya lah!

miss lilin, walaupun aku selalu bising bising jerit pekik kat telinga kau tapi sebenarnya aku sayang kau.

walaupun aku selalu kutuk kutuk kau tapi sebenarnya aku jeles dengan kau.

walaupun aku selalu cubit cubit pukul pukul tolak tolak kepala kau tapi sebenarnya aku nak peluk cium kau.

walaupun aku selalu marah marah jeling jeling dekat kau tapi sebenarnya aku saja nak manja manja dengan kau.

walaupun aku selalu lawan lawan cakap kau pastu paksa paksa kau dengar cakap aku tapi sebenarnya aku ego dengan kau.



maaf lah miss lilin
aku tak ada hadiah yang special untuk kau.
almaklum lah, akhir akhir sem ni kan
dorothy perkins tengah kering.





and last but not least,
i wanna wish both of you a very happy burfday bethfwens!!!



















selamat menjadi jadi orang orang tua!




ps: tadi masa nyanyi lagu kau aku, aku rasa nak menangis. aku tau aku poyo tapi korang tau kan, aku sayang korang sangat.....


luv u too my fwen for those celebrate my best day...nada, nazir, cda, mai, memek, cra, nana, hajar, dila & ecah..muaaaxxxxx

No comments:

Post a Comment