Friday, March 26, 2010

pasar mlm

cerita ni berlaku semlm..lokasi pasar mlm putrajaya.

**************************************************************************
bile perut dah meraung-raung mintak diisi
gua ngan krew semngt meredah mlm..
jalan2 cri mkn....smpi pasr mlm miss lala bawak scot lepak bahu jalan..
hidung gua dah kembang kempis bau mknan...
krew berpecah cr makann masing2.......
ayam goreng krispy jadi sasaran....
coconut shake gua beli wat hilng dahaga......
gua g gerai char key tiau......

brother 1:nK Mkn ke bungkus??
gua:tapau....2 spesel...
brother 1:tggu sat na....

gua sabo menunggu...
5 mint gua diam..
10 minit gua senyum...

pastu gua dah x tgk jam...
bape minit dah ni....
kaki gua dah lenguh2...
gua dah mengeluh kat memek...

brother 1:lu g seblh sane..sane tuk sesape yg tapau..
gua:deng...(gua sumph dlm ati)...asal la x bgtau awal2...

****************************************************
brother 2:2 spesel kan?
gua:aah...

gua dah roger nada suh dtg kat gerai tuh...
nada say oraitttt......

mata gua dah kecik2 pandg org lalu lalang...
gua perasan brother 2 dah senyum2 pandg gua....
asal gua cun sgt ke???
gua mule nak malu2...


tetibe....................
brother 2:mane spek????kecian gua tgk lu.....



**************************************************************************

3 comments:

  1. len kali nk usha jodoh, jgn kecik kan mata. wat besa ja..huhu

    ReplyDelete
  2. hahahha..gua saje nak test market..tp ade org perasan lak...

    ReplyDelete
  3. salah wei..
    gua say orais la. bukan orite!

    ReplyDelete