Tuesday, March 9, 2010

lidah xde bekung......

ari tu abeh satu almari gua sepahkan...
gua kene nampk cun....kene nampk yakin....
gua amek bju kurung ungu gua....
gua padnkan ngan selendang ungu gak...
bibir gua sapu sikit gincu...
muke gua tempek ngan bedak...
pakai sikit celak.....
gua tgk muke kat cermin...PERFECT..
ade iras2 ANGELINA JULING ni....
gua pasan sendirk...

mase tue dah tibe....
miss mc pggil name gua,

"then i would like 2 call upon maslina misnin to present her journal", miss mc berkata...

gua jalan ngan yakin...
gua ketuk2 mike.....
test test...x sabo nak present...
lancar gua present dlm bahase orang putih....
>
>
>
>
>
>
>
>


"miss lilin, chi-square, not CI SQUARE"....
tetibe ade satu sore interrupt gua nye speech...
mcm kenai jek sore tu, tapi di mana ye???hmmm....

opsss, my GUCCI,
Dr Sam betoikan gua....
satu kelas dah bantai gelak...
dasar lidah x berbekung....
ni la jadinye....


p/s:jgn malu ngan kesalahan & kesilapan..himpunan kesilapan adalah guru kepada kejayaan....pikir2 kan....

No comments:

Post a Comment